5 Temmuz 2012 Perşembe

ZAYIFLAMAK İÇİN ÖNERİLER !!!!! 0536 612 90 09

   
www.bitkiselkilokontrolu.com


   Fazla kilo ve yağlardan kurtulmak bu  derdin pençesinde olan herkesin en büyük hayali,insanlar bu hayali gerçekleştirebilmek için bir sürü çare arıyor,çeşitli yollar deniyorlar.Ama anlamaları gereken en önemli şey diyet yaparken gerekli beslenmesini doğru olarak yerine getirmeyenler malesef hayallerine ulaşamıyacaklar.
    Zayıflamak için insanlar bir çok ilaçtan medet umuyorlar,bazıları boğazımı tutarım moduna giriyor,yemiyor içmiyor,bazıları ise sabah akşam spor salonundan çıkmıyor.Fakat sonuç nafile oluyor.
    Yukarıdaki yolları seçmeden ek gıda takviyesinden yardım alarak,sağlıklı ve dengeli beslenerek bende 4 ayda 14 fazla kilomdan kurtuldum.Ek gıda takviyelerinden yardım aldım bunun yanında suyumu çok güzel içtim,her gün 45 dakika egzersiz yaptım,yemek yediğim tabakları küçülttüm,sofraya oturduğumda tabağımın yanına 1 dilim ekmek aldım ve bir daha ekmek sepetine uzanmadım. Beni takip eden bir koç sayesinde yakabildiğim kadar kaloriyi uygun gıdalardan aldım.Geri kalanını vücudum kendi halletti.Herkese kolay gelsin. www.kilokontrolyolu.com
Sağlıklı günler dilerim...


ilgili link: herbalife, kilo, zayıflama
kilo kontrol



2 yorum:

  1. Sağlıklı beslenmeyi yaşam şekli haline getirmeden, zayıflama hapları ile kilo verip aynı kilo da kalmak imkansız.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle inanıyorum ki, insan hayatındaki küçük farklar, ileride çok büyük değişimlere sebebiyet veriyor.

    YanıtlaSil